TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 29 marca 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
Każda działalność gospodarcza jest nieodłącznie związana z ryzykiem, które obok czynników trudnych do
przewidzenia stanowi element niepewności. Istnienie ryzyka wiąże się z podejmowaniem decyzji zarządczych, mimo
iż menedżerowie dysponują niepełną informacją w zakresie całkowitego określenia i oceny czynników, które mogą
wystąpić w przyszłości, a mają istotny wpływ na przesłanki, będące podstawą podejmowanej decyzji. Permanentną
cechą towarzyszącą prowadzeniu działalności gospodarczej w czasach niepewności, ryzyka i niepełnej informacji
jest występujące zjawisko zwane kryzysem
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności radzenia sobie z finansami
przedsiębiorstwa w czasach kryzysu, z którym permanentnie mamy do czynienia: kryzys finansowy, covid, wojna
w Ukrainie, rosnąca inflacja. Umiejętność obchodzenia się z przeciwnościami jest szczególnie ważna, kiedy żyjemy
w czasach zmian, które dla wielu osób następują w szybkim tempie, a naszym strategicznym celem jest dążenie do
wzrostu wartości dodanej dla właścicieli!
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się finansami przedsiębiorstwa na każdym poziomie zarządzania,
począwszy od stanowisk operacyjnych (specjaliści ds. finansów, controllingu i księgowości), a skończywszy na
stanowiskach zarządczych (dyrektor finansowy, członek zarządu odpowiedzialny za finanse przedsiębiorstwa)
i nadzorczych (członek rady nadzorczej).
PROWADZĄCY SZKOLENIE
Prowadzącym szkolenie jest dr nauk ekonomicznych Wojciech Naruć, absolwent Szkoły Głównej
Handlowej w Warszawie, wieloletni praktyk (Członek Zarządu i Rad Nadzorczych, dyrektor
finansowy – CFO, controller finansowy, główny księgowy), specjalizujący się w zarządzaniu
finansami przedsiębiorstwa, controllingu, rachunkowości finansowej i podatkach, a także we
wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Adiunkt w Uniwersytecie Szczecińskim oraz
członek i wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
METODY PRACY
Proces kształcenia na szkoleniu realizowany jest w formie prezentacji omawianych zagadnień z wykorzystaniem
case study. Szkolenie polega na zdalnym i interaktywnym uczestnictwie w zajęciach poprzez platformę Microsoft
Teams. Każdy uczestnik otrzyma link z dostępem do platformy. Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest
komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu, kamerą i mikrofonem.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez trenera.
Uczestnik szkolenia otrzyma po jego zakończeniu:
- materiały informacyjne obejmujące prezentowane na szkoleniu slajdy,
- skrypt ze szkolenia – e-book "Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu"
w formacie pdf, Wydawnictwo WOJNAR, Szczecin 2024,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
OGÓLNA AGENDA SZKOLENIA*
- Ryzyko i jego wpływ na finanse przedsiębiorstwa.
- Koniunktura i jej cykliczność.
- Przyczyny i objawy kryzysu oraz jego wpływ na kondycję ekonomiczną przedsiębiorstwa.
- Optymalizacja a restrukturyzacja kosztów.
- Kapitał obrotowy a płynność finansowa przedsiębiorstwa.
- Rola controllingu w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa w warunkach spowolnienia gospodarczego i recesji.
*) Agenda może ulec nieznacznym zmianom, bez wpływu na jakość i zakres szkolenia.
OPŁATA
- 330,00 zł od osoby
- 300,00 zł cena dla członków oddziału SKwP w Suwałkach z opłaconą bieżącą składką
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest poprzez formularz online na stronie internetowej SKwP Oddziału w Suwałkach oraz dokonanie wpłaty na nasze konto. Numer konta bankowego Santander Bank: 14 1090 2590 0000 0001 3079 5806 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym Zaświadczeniem, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 6 października 2023r. (Dz. U. poz. 2175).