search Wiedza współpraca wsparcie od 1907
Miasto:
Suwałki
Typ:
Seminarium
Tryb:
Jednodniowy
Opłata:
320,- zł od osoby
300,- zł dla członków SKwP z opłaconą bieżącą składką

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • 17 września 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar).
  • Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA

8:45 - 9:00 - logowanie się do transmisji
9:00 - 14:00 - zajęcia (w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy)

 

PROGRAM

1) Cel regulacji dotyczących cen transferowych oraz ich źródła

2) Podmioty powiązane i transakcje kontrolowane w tym progi dokumentacyjne

3) Zwolnienia z obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych

4) Uproszczenia „safe harbour”

5) Uchylenie przepisów o tzw. „transakcjach rajowych”

6) Dokumentacja lokalna i jej elementy

7) Analiza porównawcza jako najistotniejszy element dokumentacji lokalnej

8) Metody porównywania cen transferowych

9) Grupowa dokumentacja cen transferowych i jej elementy

10) Obowiązki sprawozdawcze dotyczące cen transferowych oraz istotne terminy

11) Sankcje i ryzyko reklasyfikacji transakcji

 

PROWADZĄCY

BARTŁOMIEJ CHAŁUPIŃSKI - Licencjonowany doradca podatkowy, prawnik. Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studia podyplomowe na kierunku Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w renomowanych firmach doradczych
w Szczecinie oraz we Wrocławiu, a także odbywając staż w międzynarodowej kancelarii prawnej
w Berlinie. W swojej praktyce zawodowej kierował wewnętrznym działem podatkowym w jednej
z największych polskich firm z branży gier komputerowych. Obecnie prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego BC-TAX, w ramach której doradza zarówno krajowym, jak i zagranicznym podmiotom
z branży energetycznej, automotive, e-commerce, oraz IT głównie w zakresie podatku VAT oraz CIT ze szczególnym uwzględnieniem rozliczania ulg i preferencji podatkowych w obszarze innowacji
i nowych technologii. Prowadził wiele szkoleń poświęconych tematyce podatkowej organizowanych zarówno dla potrzeb wewnętrznych Klientów (dotyczące zmian podatkowych oraz szkolenia „skrojone na miarę” dotyczące zagadnień istotnych z punktu widzenia Klienta), jak i w roli wykładowcy współpracującego z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi oraz uczelniami wyższymi.

 

SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE

Zajęcia prowadzone przez Internet. Na wskazany adres e-mail uczestnik otrzyma zaproszenie (link) do spotkania video z wykładowcą. Prosimy o podawanie własnych/indywidualnych adresów e-mail. Zgłoszeni uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Wymagania techniczne:

  • komputer z głośnikiem/kamerą,
  • stabilny dostęp do Internetu

 

OPŁATA

 

  • 320,00 zł brutto cena od osoby
  • 300,00 zł brutto cena dla członków SKwP z opłaconą bieżącą składką

 

Cena obejmuje:

  • wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
  • zaświadczenie o ukończeniu zajęć, które zostanie wysłane pocztą elektroniczną na adres podany w formularzu zgłoszenia.

 

INFORMACJE DODATKOWE

Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest wypełnienie formularza zgłoszenia (poniżej „zapisz się”) oraz dokonanie wpłaty na nasze konto.

Numer konta bankowego Santander Bank:

14 1090 2590 0000 0001 3079 5806

Wpłaty należy dokonać do dnia roboczego poprzedzającego zajęcia. 

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć z przyczyn od siebie niezależnych,  jak np. w przypadku, gdy do dnia poprzedzającego realizację należność ureguluje zbyt mała ilość osób. Informacja o ewentualnym odwołaniu zajęć  zostanie wysłana drogą mailową.

Odstąpienie od zajęć musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do godz. 12:00 przedostatniego dnia roboczego poprzedzającego zajęcia. Odstąpienie w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów zajęć przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w zajęciach nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.

Liczba miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Serdecznie zapraszamy!

ul. Utrata 2B
16-400 Suwałki

tel. 87 566 24 71
tel. 87 565 33 44
fax 87 565 33 44

biuro@suwalki.skwp.pl
szkolenia@suwalki.skwp.pl

Santander 14 1090 2590 0000 0001 3079 5806

Oddział Okręgowy w Suwałkach SKwP od 13.11.2017 posiada Certyfikat ISO

CERTYFIKAT ISO