TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 27 stycznia 2026 r. od godz. 09:00 do 14:45
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar).
- Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych z zagadnień dotyczących zamknięcia roku 2024 5 zakresu z zakresu podatku od towarów i usług.
Szkolenie adresowane jest do kadry kierowniczej i pracowników pionów finansowo-księgowych sporządzających roczne jednostkowe i skonsolidowane sprawozdania finansowe, pracowników i właścicieli biur rachunkowych prowadzących usługowo księgi rachunkowe, doradców podatkowych, pracowników zarówno dużych, jak i małych firm.
WYKŁADOWCA
Michał Kołosowski - Prezes Zarządu, założyciel MKKM Advisory Sp. z o.o. biegły rewident ,członek Rad Nadzorczych (Przewodniczący Komitetu Audytu) w Spółkach Unibep S.A. oraz Betacom S.A.
W latach 2007-2023 współzałożyciel i Partner w dziale audytu Grupy UHY ECA.
Dysponuje bogatym doświadczeniem w badaniu sprawozdań finansowych, sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych, analiz finansowych typu duediligence, przekształcaniu sprawozdań finansowych na zgodne z MSR/MSSF oraz US GAAP. Specjalista w zakresie obsługi spółek z branży nieruchomości i real estate. Autor artykułów oraz wykładowca zagadnień z zakresu rachunkowości.
W poprzednich latach pracował w firmach audytorskich Roedl & Partner oraz PricewaterhouseCoopers (PwC)
Absolwent studiów ekonomicznych, specjalność Finanse i Rachunkowość. Posiada również certyfikat Diploma in International Financial Reporting wydawanego przez Association of Chartered Certified Accountants (międzynarodowa organizacja zrzeszająca specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania).
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
- komputer lub urządzenie mobilne (telefon, tablet) z głośnikiem,
- dostęp do Internetu. Dla zapewnienia sprawnego przebiegu zajęć, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.
OPŁATA
- 410,00 zł brutto cena od osoby
- 390,00 zł brutto cena dla Członków SKwP z opłaconą bieżącą składką
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi (materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika).
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest wypełnienie formularza zgłoszenia poniżej „ZAPISZ SIĘ” oraz dokonanie wpłaty na nasze konto.
Numer konta bankowego Santander Bank:
14 1090 2590 0000 0001 3079 5806
Prosimy nie uiszczać opłaty za szkolenie do momentu otrzymania prośby za pomocą wiadomości email o dokonanie przedpłaty.
Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu powinna być przesłana w formie podpisanego własnoręcznie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: szkolenia@suwalki.skwp.pl
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconych środków pieniężnych lub zostanie zobowiązany do zapłaty na następujących warunkach:
a) rezygnacja wcześniej niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - zwrot całości wpłaty,
b) rezygnacja zgłoszona w okresie równym lub krótszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - organizator pobiera całość kwoty za szkolenie.
Liczba miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń.
Serdecznie zapraszamy!